• Zaterdag 24 september

23 sep 2022
  • ⚽️ De competitie gaat weer beginnen. De eerste competitiewedstrijd in de 3e klas staat op het programma.

πŸ‘‰ 14.30 uur VV Kruiningen 1 - Bruse Boys 1
    πŸ‘‰ Sportcomplex De Kruse Mat
    πŸ‘‰ Wedstrijdbal is geschonken door notaris Meijling & Sarneel www.meijling-sarneel.nl

⚽️ Jeugdspeler van de week is Lucas Visscher.
    πŸ™‹πŸ» Ik ben Lucas Visscher, 10 jaar oud en begonnen in de JO9. Nu speel ik in de JO12 met veel plezier. Mijn hobby’s zijn voetbal en tennissen.

πŸ™‹πŸ» Lucas is een echte alleskunner! Hij is tweebenig, heeft een fantastische conditie, een prima overzicht en pikt ook nog eens regelmatig zijn goaltjes mee!
    Kom Lucas en zijn team aanmoedigen, gegarandeerd spektakel!

πŸ‘‰ Op zaterdag 1 oktober om 10:00 uur speelt de JO12 op de Kruse Mat de stationsderby tegen Yerseke

πŸ‘‰ Lucas en familie heel veel plezier zaterdag op de Kruse Mat. Natuurlijk hopen we op heel veel steun πŸ‘ van alle andere πŸ’›πŸ–€supporters. Trainer Marvin en zijn boys rekenen er ook op.

πŸ‘‰ Het volledige ⚽️programma van zaterdag 24 september