• Veel nieuwe jeugdtrainers/begeleiders VVK

7 sep 2020
  • Met veel trots presenteren we de trainers/leiders van de jeugd van VV Kruiningen! De puzzel is de afgelopen jaren steeds wat lastiger geworden. De ouders, seniorenspelers en de overige vrijwilligers hebben een steeds vollere agenda. Vindt dan nog maar eens een gaatje om een training te kunnen verzorgen, laat staan 2 keer per week en op zaterdag met een team mee te gaan om dat te begeleiden. Doordat die puzzel steeds moeilijker wordt, presenteren we nu pas, begin september de trainers en leiders. Zoals je hieronder kunt lezen hebben we veel combinaties moeten maken, maar hebben vrijwel alle teams 2 trainers per avond en daar zijn we super trots op en blij mee. 4 ogen zien meer dan 2 en daarnaast kunnen de trainers altijd even overleggen met elkaar.

We stellen voor als nieuwe jeugdtrainer/begeleider:

Een bijzonder welkom aan Onno van Agtmael als nieuwe trainer van JO15 en zijn kompaan Sven Schrier! Voor meer informatie over Onno zie ons onlangs geplaatste bericht.

Ook wensen we Mitchel Hoek een warm welkom. Mitchel liep een aantal jaren terug al regelmatig rond op de "Kruse Mat" toen zijn zusje nog in de jeugd speelde. Inmiddels is zij gestopt, nog wel woonachtig op Kruiningen, maar keert Mitchel terug als trainer op maandagavond van MO13. Veel plezier!

Peter Mostert, vader van Denise (MO11) en Justin (JO8) zelf een begenadigd voetballer zagen we afgelopen weken op de training staat op donderdagavond voor de groep bij MO11. Met zijn enthousiasme en optimisme gaat hij MO11 proberen beter te maken. Hopelijk heeft hij binnenkort een buddy op donderdagavond. Zowel Peter als het jeugdbestuur van VV Kruiningen zijn in onderhandeling (wordt hopelijk snel vervolgd...). Welkom Peter!

Sander Baas keert terug bij VV Kruiningen. Na enkele jaren van afwezigheid gaat hij op donderdag en zaterdag aan de slag bij JO10. We zijn er hier heel blij mee en wensen ook Sander veel plezier!

Bij JO9 staat op maandagavond Stefan Saman samen met Finn Voois voor de groep. Stefan heeft circa 10 jaar in de jeugd van Kruiningen gespeeld en is daar ongeveer 20 jaar geleden gestopt. Nu kwam hij weer in aanraking met voetbal, doordat zijn dochter Dewi is begonnen. Stefan was een getalenteerd voetballer en zijn vader (Krijn) natuurlijk een uitstekende trainer. Dit schept hoge verwachtingen! Finn speelt ook al jaren in onze jeugdafdeling en wil nu ook de handschoen oppakken als trainer. We denken dat Finn een verrijking is voor de jeugd van VV Kruiningen, maar ook voor je eigen ontwikkeling Finn.

Op donderdag wordt dit team getraind door Senna de Moor en Przemek Klonowski. Senna heeft vorig jaar de overstap van de jeugd naar de 1e selectie gemaakt. Hij mag als 1e selectiespeler de fijne kneepjes van het voetbalspel proberen uit te leggen aan JO9-1. Przemek was vorig jaar al begonnen als jeugdtrainer, maar laat dit seizoen in de voorbereiding al zien dat hij zelf ook goed kan voetballen bij Kruiningen 2 en Kruiningen 3. Stefan, Finn, Senna en Przemek veel plezier met deze gatelenteerde groep!

Tenslotte hebben bij JO7 Jasper Oudejans, Viggo Kole en Lucas Paauwe bereid gevonden om de training samen met Arno van den Berge vorm te geven. Jasper is als speler en als trainer een oude bekende. Ook is hij is in zijn vader-rol teruggekeerd, nu zijn zoon Dean is begonnen. Lucas (JO15) en Viggo (JO17) zijn jeugdspelers die proberen om hun talent over te dragen aan de nieuwe JO7 spelers. Veel plezier allemaal.

Als jeugdbestuur wensen we alle trainers & leiders van VV Kruiningen een sportief en plezierig seizoen toe!