• Stop met vernielen!

1 mei 2023
  • Afgelopen maanden is op ons sportcomplex de Kruse Mat een goal vernield, een deur ingeschopt, een publicatiebord vernield, een gat gebrand in het zeil van de overkapping en zo kunnen we helaas nog even doorgaan.

We zijn teleurgesteld en boos. Dat kost de 🟡club⚫️ veel geld. We halen oud papier op, we verkopen paaseitjes, we houden een sponsorloop om extra leuke sportieve ⚽️activiteiten te organiseren, niet om een kapotte goal te vervangen.

Er is een grote groep die van goede wil is, die met een bal⚽️ achterop de fiets naar de Kruse Mat komt om te voetballen. Maar kom je voor bruut vandalisme blijf dan thuis.

Formeel is ons complex ‘De Kruse Mat’ alleen toegankelijk voor 🟡leden⚫️ tijdens trainingen en wedstrijden. VV Kruiningen wil ook graag haar maatschappelijke rol houden en iedereen het plezier gunnen om te voetballen op het complex maar onze club wordt daarvoor met vernielzucht beloond.
    Toezicht houden zou niet nodig moeten zijn. Ook zijn onze vrijwilligers geen politieagent.

Het vernielen gaat nu van kwaad tot erger 😠😡. Daarom vragen we als club aan iedereen om een extra oogje in het zeil te houden.

Hopelijk wordt deze oproep gelezen en gedeeld en denken de daders. ‘O dit kunnen we beter niet doen’. Zo duperen we VV Kruiningen.

Kortom wees welkom bij VV Kruiningen maar stop met vernielen!

Delen is ⚽️sportief.

VV Kruiningen 💛🖤