• Oranjefestival bij VV Kruiningen op maandag 26 april

14 apr 2021
  • Op maandag 26 april a.s., in de meivakantie, organiseert voetbalvereniging Kruiningen een Oranjefestival op sportpark de ‘Kruse Mat’!

’s Ochtends van 10.30 tot 11.45 uur zijn de kinderen van 5, 6, 7 en 8 jaar oud van harte welkom om bij ons lekker een balletje te komen trappen. Heb je (nog) geen ervaring met voetbal, maar wil je het gewoon eens proberen? Dan ben je van harte welkom, ook als je geen lid bent van onze vereniging!
    We gaan gewoon lekker ‘spelen’ met de kinderen en proberen ze ondertussen wat kleine voetbalhandelingen bij te brengen. Natuurlijk staat het bewegen en plezier centraal deze ochtend!

’s Middags van 13.30 tot 15.30 uur organiseren we een Oranjefestival voor kinderen van 9, 10, 11 en 12 jaar oud. Zij zijn natuurlijk wat ouder en met hen zullen we veel partijtjes gaan spelen! Ook voor deze groep geldt; iedereen is van harte welkom, ook als je geen lid bent van onze vereniging!

We hopen de kinderen lekker in lekker in beweging te brengen en hen veel plezier te bieden!

Deelname is gratis en aanmelden is niet nodig. Heb je toch nog vragen? Neem dan contact op met Jordan van Langevelde, tel. 06 – 53142186.