• Masterclasses bij VV Kruiningen

3 feb 2021
  • Zaterdag 6 Februari a.s. worden er weer onderlinge wedstrijdjes gespeeld op de "Kruse Mat". Tot zover niets nieuws, want dit gebeurt wekelijks. Het leuke aan deze zaterdagochtend is dat de spelers van Kruiningen 1 deze partijen begeleiden en coachen! Wat is als jeugdkeeper nu leuker dan tips krijgen van de keeper van Kruiningen 1? Of wil jij weten hoe makkelijk je doelpunten kunt maken? Vraag dat dan aan spits Joël Danielse! En bij Kruiningen 1 loopt nog een middenvelder die de ballen heel makkelijk met links en rechts kan trappen. Wil jij dat ook leren vraag dat dan aan Lars Steendijk.
    Kortom, zaterdag krijg je extra goede tips dankzij de spelers van Kruiningen 1!

• Het programma:

TijdWie
    10.00 uur: JO7 en JO8 spelen onderlinge wedstrijden
    10:00 uur: Toernooi tussen JO9 JO10 JO11 & MO11
    10:00 uur: Toernooi tussen JO12 JO13 & MO13
  • Aan het einde van de ochtend of aan het begin van de middag trainen JO15, MO17 en JO17.

Ben je geen lid, maar heb je wel zin om een potje te voetballen? Neem dan je voetbalschoenen mee en kom om 9.45 uur naar het voetbalveld.

Heb je gezondheidsklachten? Sla dan een zaterdagje over. Helaas zijn er ook geen supporters/ouders welkom langs de lijn.