• Lidmaatschap

Welkom bij onze club.
    We zijn blij dat je lid wil worden van de voetbalvereniging Kruiningen. Om de club een beetje te leren kennen hebben we enkele dingen voor je opgeschreven.

Voetbal is een aantrekkelijke, leuke en gezonde sport voor mensen in alle leeftijdscategorieën. Voor iedereen vanaf 5 jaar is het mogelijk om lid te worden van VV Kruiningen. Bij de 5 tot en met 7 jarigen wordt op een speelse manier kennisgemaakt met de voetbalsport en is er nog niet de verplichting van de competitiewedstrijden.

Onze filosofie bij het jeugdvoetbal is: beter leren voetballen met plezier!

Voetballen bij VV Kruiningen is mogelijk voor meisjes en jongens in alle leeftijdscategorieën. Wij trachten dit te bereiken door te werken met gediplomeerde trainers.

Er zijn 3 senioren elftallen. We hebben een 35+ team heren en een Dames team.

Het eerste en het tweede zijn prestatie teams. In het derde elftal voetbal je min of meer recreatief, hoewel het natuurlijk altijd de bedoeling is om zo veel mogelijk te winnen.

Het eerste elftal komt uit in de 3e klas KNVB.

Verder zijn er drie meisjeselftallen en natuurlijk jongens- junioren en pupillen. Alle elftallen, de spelers, de begeleiding en de trainingstijden staan op de site.

Wat heeft de club nog meer te bieden?
    De jaarlijkse, feestelijke slotdag eind mei begin juni, de Schelphoekloop (trimloop van ongeveer 6 km) aan het begin van het jaar op een zaterdag voorafgaand aan de Nieuwjaarsreceptie, het zaalvoetbaltoernooi aan het eind van het jaar en dan is er onze gezellige kantine, waar het altijd goed vertoeven is, zeker tijdens de derde helft.

• Contributie

Hoe hoog de contributie is verschilt per leeftijd, voor het seizoen 2023/2024 gelden de volgende tarieven:

Senioren € 132,50
    Junioren 12 t/m 18 jaar € 86,50
    Pupillen 4 t/m 11 jaar € 71,50
    Niet spelend lid € 57,00
  • Opzeggen

Natuurlijk vinden we dit jammer, maar dit respecteren we natuurlijk; stuur in dit geval een mailtje naar bestuur@vvkruiningen.nl. Een appje naar de trainer is in dit geval niet genoeg. Probeer dit zeker op tijd te doen (vóór 1 Mei) omdat wij dit ook moeten doorgeven aan de KNVB. Lees het opzeggen artikel voor meer informatie.