• Kennis maken met voetbal bij VV Kruiningen?

21 mrt 2021
  • Vrijdag 26 maart a.s. van 16.00 tot 17.00 uur kunnen kinderen tussen 5 en 9 jaar uit Kruiningen kennismaken met voetbal bij voetbalvereniging Kruiningen! De trainers maken een speciale, extra leuke kennismakingstraining, zodat de kinderen stap voor stap het voetbalspel beter leren begrijpen. Je mag natuurlijk ook gewoon even komen kijken. Vind je het dan leuk, dan kun je gewoon meedoen! Deze training is voor leden en niet-leden en is gratis toegankelijk. Aanmelden is niet nodig.

Door de corona-maatregelen zijn ouders helaas niet welkom. Voor jonge en/of nieuwe kinderen mogen ouders de eerste 10 minuten even langs de kant staan, daarna is de training van achter het hek prima te volgen.

Voor vragen of meer informatie bel naar Jordan van Langevelde; 06 – 53142186.