• Even voorstellen

15 jun 2020
  • Beste 🟨⬛️volgers,

Afgelopen week hebben we vooral teruggeblikt op afgelopen seizoen.
    We gaan nu vooruitkijken met Marvin Paauwe, onze nieuwe hoofdtrainer.
    Marvin is al een aantal weken enthousiast aan het trainen met de eerste selectie en stelt zich nu aan de heel de vereniging voor.

Veel leesplezier 💛🖤

• Wie is de nieuwe trainer van VV Kruiningen 1?

Ik ben Marvin Paauwe, 30 jaar en woon in Kapelle. Ik heb al 14 jaar een relatie met Sharon en we hebben een tweeling (Dani & Jesslynn) van 1,5 jaar oud.
    Mijn hobby’s zijn voetbal en voetbal kijken. Daarnaast is het natuurlijk leuk om met de kinderen bezig te zijn maar ook daar zit vaak een bal bij!
    Kortom voetbal betekend veel voor me en ik ben er dan ook veel mee bezig.

Ik ben begonnen met voetbal vanaf mijn 4e. Ik heb alle standaard elftallen van de jeugd van Kapelle doorlopen, tot ik op mijn 16e een blessure opliep. Ik heb mijn knieschijf uit de kom gehad waardoor ik een lange tijd heb moeten revalideren. Eenmaal fit gebeurde het niet veel later weer waarna ik ben geopereerd. Na nog een keer een lange herstelperiode te hebben gehad ben ik uiteindelijk in Kapelle 2 gaan voetballen met een brace om mijn knie, maar dit zorgde er niet voor dat ik weer op mijn niveau kwam. Na een stap terug te hebben gezet naar een vrienden team ben ik volledig voor het trainerschap gegaan en ben ik op mijn 20e gestopt met voetballen.

Ik ben al op mijn 15e begonnen met trainen geven in de jeugd van Kapelle. Daar ben ik opgeklommen om via de Jo13-1, Jo15-1 en de Jo17-1 uiteindelijk assistent te worden bij het eerste elftal. Tussendoor heb ik nog stagegelopen bij JVOZ jo17-1 om zo mijn TC2 te behalen.
    Hierna heb ik de stap gemaakt om als hoofdtrainer bij de JVOZ aan de slag te gaan bij de Jo17-2. Daar ben ik in het eerste jaar via de nacompetitie gepromoveerd naar de 4e divisie.
    Na 2 jaar JVOZ ben ik als hoofdtrainer van DwO’15 aan de slag gegaan. Hier heb ik 3 mooie jaren gehad met veel goede resultaten en in het 2e jaar een periode gepakt. Helaas werden we tegen Dauwendaele in de 118e! Minuut uitgeschakeld.
    Vanaf aankomend seizoen ben ik trainer van VV Kruiningen 1 en daar heb ik ontzettend veel zin in!

Kruiningen lijkt me een gezellige, warme club met veel mensen die vaak komen kijken naar de wedstrijden en daarna gezellig met z’n allen bespreken wat ze ervan vonden onder het genot van een drankje en een hapje.
    Wat ik van Kruiningen 1 komend seizoen verwacht is dat we mee gaan doen om een periodetitel. Ik ben van mening dat zo’n grote mooie club niet thuishoort in de 4e klasse en wil daar dan ook zo snel mogelijk weg.
    Inmiddels heb ik de jongens een aantal keren bezig gezien op de trainingen en ben ik van mening als we alle neuzen dezelfde kant op krijgen, wij zeker een goed elftal hebben waar menig tegenstander het zwaar tegen gaat krijgen.

Wat ik nog als laatste kwijt wil is dat ik hoop dat we snel weer op een normale manier het leven terugkrijgen zoals het was, we op een normale manier kunnen trainen zonder bepaalde regels en we ook weer snel aan de wedstrijden kunnen beginnen. Als dit allemaal weer mag en kan gaan we hopelijk een mooi en gezellig seizoen tegemoet en hoop ik als trainer veel mensen langs de lijn te zien die het 1e elftal komen steunen en aanmoedigen!

Hopelijk tot ziens

Marvin Paauwe nieuwe trainer VV Kruiningen 1