• Druk weekeinde bij VV Kruiningen en het terras gaat open

27 mei 2021
  • Een voetbalvereniging staat nooit stil, ook niet nu er (nog) geen competitie⚽️ is. Behalve de reguliere trainingen hebben we💛🖤 een bomvol programma aankomend weekend:

👉 Zaterdag 29 mei organiseren we weer een voetbalochtend voor de jeugd uit Kruiningen. Leden zijn natuurlijk welkom, maar niet-leden mogen ook gratis meedoen! Jongens en meisjes van 6, 7 of 8 jaar zijn van harte welkom om 9.45 uur. Zij spelen een uur lang spelletjes/partijtjes. Jongens en meiden van 9, 10, 11, 12 of 13 zijn ook van harte welkom om 9.15 uur. Ook zij spelen verschillende partij-vormen maar wel op een wat groter veld!

👉Meiden van 12 t/m 18 jaar spelen van 11.00 tot 12.30 uur en de jongens van 14 t/m 18hanteren dezelfde tijden. Deze ochtend spelen de jongens en meiden gescheiden van elkaar op het 1e veld van de "Kruse Mat".👉Het vlaggenschip van VV Kruiningen traint de laatste weken standaard om 12.30 uur. Natuurlijk hadden we deze spelers het afgelopen jaar graag in competitieverband zien schitteren, maar helaas werd ook voor hen de competitie vroegtijdig afgebroken. Nu trainen ze wekelijks en is ondanks het ontbreken van competitievoetbal de beleving hoog. Een compliment aan de spelers en staf! 👏

👉Vanaf 14.00 uur gaan de overige seniorenteams aan de slag. Zij spelen een onderling toernooi op het hoofdveld; extra motivatie om te trainen.

👉na afloop van de training is het terras voor de kantine geopend 🥒🧅🍹🍺🍷!
    Neem plaats op 1,5 meter van elkaar en het kan weer eens ouderwets gezellig worden!

👉 vrijdag 28 mei doen we mee met Nl-doet en halen we Oud Papier op. Zie ook de eerdere nieuwsberichten.