• Dit was het weekend

29 jan 2023
  • We kijken weer terug op het Kruse 🟡⚫️⚽️weekend.

We delen de ⚽️uitslagen van alle teams en hebben een mooi verslag van Dani vd Berge van JO9 gekregen 👏.

Super gedaan Dani. Welke jeugdspeler volgt? Het mag in tekst en/of foto’s of in een filmpje.

🟡⚫️ Zaterdag 28-01-2023.
    Over de wedstrijd Yerseke Jo9-1-Kruiningen Jo9-1.
    Opstelling Kruiningen Jo9-1 :keeper Frans :Verdediging Adrian en Dean :middenveld Jent en Dani
    :aanval Mohammed :wissel Storm.
    De uitslag was 5-15. De wedstrijd is dus gewonnen door Kruiningen Jo9-1. Storm heeft zijn eerste wedstrijd gespeeld. Hij vond het heel erg leuk.
    Frans heeft het ook heel goed gedaan want hij heeft een gekneusde pink.
    Gescoord: Dani 6, Mohammed 4, eigendoelpunten 2, Adrian 2, Jent 1.
    Dit is de eerste wedstrijd na de Winterstop.
    Volgende week moet Kruiningen Jo9-1 tegen SKNWK Jo9-1.
    Groetjes Dani

🟡⚫️ ‘t Eerste kon net geen gelijkspel behalen in de thuiswedstrijd tegen Halsteren. Pas in de laatste 20 minuten kwamen er echte kansen voor 🟡⚫️
    Sander trapte een prachtige vrij trap vanaf 20 meter. Helaas kwam de ⚽️ op de onderkant van de lat maar niet in het doel. In de allerlaatste minuut nog een kopbal van Steffan die net over ging maar de 3 punten gingen naar Halsteren

De overige uitslagen:
    ⚽️ Onze 2 dames teams (MO20 en MO15) wonnen hun wedstrijden met 0-9 en 3-0.
    ⚽️ https://www.vvkruiningen.nl/programma

👉 Wist je dat de jeugd van VV Kruiningen weer paaseitjes gaat verkopen? Binnenkort meer nieuws hierover van de jeugdcommissie.

VV Kruiningen 💛🖤