• De Velden

•

Het complex bestaat uit het hoofdveld (veld 1), deze heeft geen verlichting maar wel een fraaie tribune.

Er is ook één verlicht speelveld (veld 2) en een verlicht trainingsveld (veld 3).

Sinds de renovatie in Mei 2020 zijn er 8 kleedruimtes.

• Het Hoofdveld
    Een dronefoto van het hoofdveld van voetbalvereniging Kruiningen
  • Het Verlichtte Speelveld
    Een dronefoto van het verlichtte speelveld van voetbal vereniging Kruiningen
  •

Natuurlijk is er een Clubhuis en zelfs een spelershome.

Het Clubhuis heeft een fraai overdekt terras.
    Aangelegd voor o.a. de rokers, want in het Clubhuis wordt er natuurlijk niet gerookt.

Alleen in de kantine en op het terras mag alcoholische drank genuttigd worden.

• Er is een “Fietsenhok” verlicht en wel !! Alleen daar mogen fietsen staan, nergens anders. Op en rond de velden wordt er natuurlijk niet gefietst. Gevaarlijk en niet prettig voor publiek en spelende kinderen.

• Het hoofdveld van voetbalvereniging Kruiningen wordt besproeid
  • Winter op het voetbalveld bij VV Kruiningen
  • Een vrijwilliger in actie bij voetbal vereniging Kruiningen
  • Het Trainingsveld
    Een dronefoto van het trainingsveld van voetbal vereniging Kruiningen
  •

Een Klusploeg onderhoudt het hele complex. Dat is een heel karwei. Iedere maandagmorgen is de Klusploeg actief en op één vrijdagmiddag in de maand.

Zo nodig is er extra inzet, bijvoorbeeld bladeren vegen in de herfst.
    Om het veld in droge perioden in goede conditie te houden is er een sproeiapparaat.

• Goed complex, dat van de vv Kruiningen, maak er ook goed gebruik van. Met Respect.

• Een dronefoto van het hoofdveld van voetbalvereniging Kruiningen met het dorp Kruiningen op de achtergrond