• De jeugdteams mogen weer trainen!

26 apr 2020
  • Vanaf woensdag 29 april a.s. gaan we de trainingen voor de jeugd bij VV Kruiningen weer opstarten. Voor kinderen t/m 12 jaar zijn dit normale reguliere trainingen, voor de jeugd van 13 t/m 18 worden het trainingen waarbij spelers en begeleiding continue 1,5 meter onderlinge afstand moeten bewaren, m.a.w. behoorlijke aanpaste trainingen!

Algemene spelregels voor ouders & kinderen

• blijft thuis als je één van de volgende symptomen hebt; neusverkoudheid, hoesten, benauwdheid en/of koorts.
    • blijf thuis als iemand in jouw huishouden koorts (vanaf 38 graden) en/of benauwdheidsklachten heeft. Als iedereen 24 uur geen klachten heeft, mag je je kind weer laten voetballen.
    • blijf thuis als iemand in jouw huishouden positief getest is op het nieuwe coronavirus (COVID-19). Omdat je tot 14 dagen na het laatste contact met deze persoon nog ziek kunt worden, moet je thuis blijven tot 14 dagen na het laatste contact.
    • houd 1,5 meter afstand van iedere andere persoon buiten jouw huishouden (uitzondering voor kinderen t/m 12 jaar).
    • hoest en nies in je elleboog en gebruik papieren zakdoekjes.
    • ga voordat je naar de training vertrekt thuis naar het toilet (de toiletten op het complex mogen niet open).
    • was voordat je naar de training gaat thuis je handen met water en zeep, minimaal 20 seconden.
    • douche na afloop van de training thuis.
    • vermijd het aanraken van je gezicht.
    • schud geen handen.
    • kom niet eerder dan 10 voor de training aan op het voetbalveld en ga na afloop direct naar huis
    • ouders zijn tijdens de training helaas niet welkom langs de lijn.
    • de kleedkamers en kantine zijn niet geopend.

Het zijn nogal wat spelregels waar we ons de komende tijd aan moeten houden, maar we willen graag voetballen én we willen graag met z’n allen gezond blijven!
    Op maandag 4 (herdenkingsdag) en dinsdag 5 mei (bevrijdingsdag) kan er gewoon getraind worden, maar op 4 mei zijn we van 19.55 tot 20.05 uur stil!