• Berichtjes uit de ziekenboeg

20 dec 2021
  • Onze wedstrijdsecretaris, Peter Rikkers, heeft al een lange tijd fysieke klachten aan rug, been+voet. Onlangs heeft hij andermaal een operatie gehad om de klachten te verminderen.
    En volgende maandag volgt weer al een volgende operatie voor Peter.
    Een andere vrijwilliger, consul Sjaak de Winter, is van een trap gevallen en heeft verschillende ribben gebroken.
    Sjaak en Peter beterschap, sterkte en succes met het herstel. Namens 💛🖤

Ook positiever nieuws uit de ziekenboeg. Na heel lang blessureleed heeft Mario Gjoka onlangs weer zijn eerste minuten gemaakt in Kruiningen 1. Klasse gedaan Mario💪. Hopelijk kun je komende maanden nog verder fit worden. We gunnen je nog heel veel voetbalplezier💛🖤.

Vandaag sluiten we het jaar 2021 af met een gezamenlijke ⚽️training op de Kruse Mat.
    En daarna wordt het afwachten wanneer we weer mogen ⚽️.

We zullen onze creativiteit blijven benutten om het Kruse verenigingsleven levend te houden. Maar dat is ons als 💛🖤 wel toevertrouwd.

Blijf gezond🍀

VV Kruiningen 💛🖤

• Een zomers plaatje voor deze donkere tijd