• Wil je meer weten over het opzeggen van je lidmaatschap, stuur dan even een berichtje naar bestuur@vvkruiningen.nl

• We hopen dat iedereen met veel plezier bij onze vereniging voetbalt. Toch zijn er ieder seizoen enkele spelers die om uiteenlopende redenen willen stoppen met voetballen. Jammer, maar dat respecteren we natuurlijk! Voor het opzeggen van het lidmaatschap zijn een paar essentiële 'spelregels'.

Spelregel 1

Wil je na de zomer niet meer voetballen, dan kun je jezelf alleen afmelden door een e-mail te sturen naar bestuur@vvkruiningen.nl. Een appje naar een trainer/leider of het in de kantine tegen een bestuurslid zeggen is dus niet voldoende.

Spelregel 2

Daarnaast moet deze afmelding voor 1 mei plaatsvinden! Indien het lidmaatschap na 1 mei wordt opgezegd, wordt de helft van de contributie afgeschreven in september.

Teleurstellingen en kosten

De reden om deze 2 spelregels vroegtijdig bekend te maken is dat we de afgelopen seizoenen zijn geconfronteerd met leden die hun lidmaatschap in de zomer of zelfs tijdens de voorbereiding in september opzegden. Dat geeft veel teleurstelling omdat in de maand mei de elftalindelingen worden gemaakt, de teams worden ingeschreven bij de KNVB en ook het lidmaatschapsafdracht aan de KNVB wordt betaald. Om deze redenen is het dan ook heel teleurstellend dat we in augustus of september opzeggingen ontvangen.

Kortom

Deze 'spelregels' zijn geen echt geldklopperij van VV Kruiningen. Voorkom deze extra kosten door voor 1 mei aan te geven of je stopt en help hiermee vooral ook onze elftalindelers, zodat ze vroegtijdig duidelijkheid kunnen creëren over het aantal teams en de invulling van de Kruse voetbalteams.

Bestuur VV Kruiningen