• De Kantine

• De accomodaties van voetbal vereniging Kruiningen vanaf het hoofdveld
  • Geen sportcomplex kan zonder een gezellige ruimte waar iedereen wat te eten en drinken kan halen.
    Daarom is onze kantine van alles voorzien; van koffiezetapparaten tot televisieschermen en geluidsinstallatie tot beamerscherm.
    De derde helft wordt hier altijd gewonnen.

• Ook is het bij ons nu mogelijk om te betalen via Pin.

Leden van VV Kruiningen kunnen ook een ledenkaart gebruiken voor betalingen in de kantine. Een pas kan aangevraagd worden achter de bar, vervolgens kan je opladen in de kantine met je eigen PINpas. We werken op deze manier  dus zo weinig mogelijk met contant geld.

Cashless betalen betekent minder administratie, een grotere betrouwbaarheid en ook meer veiligheid.

• pinnen, ja graag
  • Het Terras

• Of je nu wilt bijkomen van een wedstrijd of training, of je favoriete team wilt aanmoedigen, het hele jaar door kan je bij ons droog voetbal kijken.

Windschermen aan de zijkant zorgen zelfs in de wintermaanden voor een aangename temperatuur.
    Ons terras is voorzien van overdekking met zonnescherm.

• Het terras aan het clubhuis van voetbal vereniging Kruiningen
  • De Kleedkamers

• De accomodaties van voetbal vereniging Kruiningen
  • Sinds een grondige renovatie in Mei 2020 hebben we 8 kleedkamers op het complex zodat elk team meer dan genoeg ruimte heeft om te verkleden. Elke wedstrijddag zijn er kleedkamerschema's om de kleedkamers netjes te verdelen.

• De nieuwe kleedkamers van voetbal vereniging Kruiningen
  • Huisregels Kantine

• Sluitingstijden:

• Op zaterdag sluit de keuken om 18.00 uur
    • Op zaterdag schenken we om 19.00 uur de laatste ronde
    • Op zaterdag sluit de kantine om 19.30 uur
    • Op donderdagavond sluit de kantine om 00.00 uur

Betalingen:

• De VVK-clubkaart is gratis te verkrijgen achter de bar. De barmedewerkster koppelt je naam aan de clubkaart.
    • Er kan een tegoed op de clubkaart worden gestort zodat je met je clubkaart kan betalen.
    • Daarnaast is het natuurlijk mogelijk om altijd ‘gewoon’ te pinnen of contant te betalen.
    • Er wordt niets meer op rekening gezet!
  • de vvkruiningen ledenpas
  • De vvkruiningen ledenpas (achterzijde)