• 31 Oktober 2020

31 okt 2020
  • Jeugd VV Kruiningen🟡⚫️ heeft weer een heerlijke trainingsdag gehad op de Kruse Mat⚽️.

T was weer een feestje 🎉 zei trainer Martin trots 😄

👉 Andermaal was er weer een mooi ⚽️programma opgesteld door Jordan tussen 10.00 en 15.00 uur.
    ⚽️ De opkomst was groot bij alle teams, van JO7 tot JO17 en MO17.
    🌤 En prachtige ⚽️weersomstandigheden voor eind oktober.

⚽️ JO7 speelde een onderlinge wedstrijd 4 tegen 4.
    ⚽️ JO8 speelde een onderlinge wedstrijd 5 tegen 5.
    ⚽️ JO9, JO10, JO11 en MO11 speelden een toernooi met 32 spelers/speelsters op een kwart veld met als grote teamnamen als PSG, Barcelona, Juventus, Chelsea.
    ⚽️ En JO12, JO13 en MO13 speelden een wedstrijd op heel veld. De meiden hielden zich uitstekend 👌 staande en de jongens van JO12 maakte kennis met het grote veld en de buitenspelregel.
    ⚽️ JO15, J017 en M017 hebben heerlijk getraind. De J015 en M017 hebben ook nog een partij tegen elkaar gespeeld.

📷 We hebben de foto’s 💛🖤. Dank Bianca, William, Martin en Gertjan voor het delen van de foto’s

👍 Leiders en trainers ook weer bedankt voor jullie begeleiding 💪💛🖤.

👉 Volgende week zaterdag weer een nieuw programma.

Blijf gezond 🍀

• Foto's